1. Transport


1.1. Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul www.lovahome.ro sunt urmatoarele:


a) Pentru livrarea produselor comandate cu o valoare totala sub 500 lei, taxa de livrare are valoare de 25 RON (inclusiv TVA);

b) Pentru livrarea produselor comandate cu o valoare totala peste 500 lei, livrarea este gratuita, fiind suportata integral de Lova Home. Costul total al comenzii este comunicat Clientului la momentul plasarii comenzii si Clientul accepta in mod expres, prin plasarea comenzii, estimarile pentru costul transportului, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita ulterior plasarii comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului. Lova Home ofera serviciul de livrare pana in fata usii locuintei/imobilului din adresa de livrare specificata in momentul plasarii comenzii, atat timp cat caracteristicile/particularitatile locatiei permit efectuarea livrarii fara incalcarea reglementarilor legale privind securitatea muncii. In cazul in care livrarea nu poate fi efectuata fara incalcarea prevederilor legale prestatorul de servicii, firma de curierat poate refuza livrarea in fata usii locuintei/imobilului.

c) Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate de la Partenerii Lova Home de pe site-ul www.lovahome.ro sunt afisate in mod distinct in Cosul de Cumparaturi, produsele fiind livrate separat fata de produsele achizitionate de la Espaces Creations SRL.


1.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Lova Home, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Lova Home, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata.


Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 2 zile si 8 saptamani) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment. In cazul in care produsul poate fie livrat cu depasirea termenului susmentionat, Lova Home va informa de indata Clientul prin E-mail, oferind doua optiuni: Clientul fie renunta (in scris) la comanda/produs, fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.


1.2.1. Clientul are posibilitatea alegerii Livrarii rapide a produselor semnalizate in mod special in acest mod. In cazul Livrarii rapide, produsele din stoc vor fi expediate imediat.


1.2.2. In cazul in care Clientul comanda produse cu Livrare rapida si produse cu Livrare standard, produsele din cos vor fi alocate in comenzi diferite. Produsele cu Livrare rapida vor fi alocate intr-o comanda care va fi expediata imediat in intervalul indicat, iar produsele cu Livrare standard vor fi alocate intr-o comanda separata. Fiecare comanda va avea o taxa de transport separata. Sunt exceptate la plata comenzile ce indeplinesc, fiecare, dupa re- alocare, conditiile de livrare gratuita mentionate in site.


1.3. Lova Home poate avea campanii privind livrarea gratuita (perceperea unei taxe de livrare - asa cum e definita la 1.1. in suma 0 (zero) RON. Livrarea gratuita se aplica pentru livrarea de bunuri vandute de catre Espaces Creations SRL, nu de catre Partenerii Lova Home, cu valoare totala peste 300 RON, numai in anumite conditii, incluzand dar nelimitandu-se la:


a. Mentinerea contractului/comenzii in formula initiala (fara modificari/amanari);

b. Modificarea comenzii la initiativa Lova Home: modificari privind perioada de livrare (in special amanari), produse care devin indisponibile, alte erori de sistem, etc.


1.4. Expediere MultiColet - Pentru a asigura integritatea produselor mici sau fragile si pentru a reduce perioada de livrare, Lova Home foloseste sistemul de MultiColet: o comanda este trimisa cu mai multe expeditii separate (in zile separate). Clientul poate verifica numarul de expeditii al unei comenzi si statusul acestora in sectiunea Contul meu de pe www.lovahome.ro. Lova Home nu garanteaza in niciun fel ca o comanda este transmisa intr-o singura expeditie si nici nu solicita taxe suplimentare pentru livrarea in doua expeditii. Modul de impachetare si livrare este la libera alegere a Lova Home, cu respectarea obligatiei de livrare integrala a produselor in perioada asumata.



2. Renuntarea la contract si returnarea produselor


2.1. Clientul Lova Home poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:


2.2.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;

2.2.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;

2.2.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;

2.2.4. Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii.


2.2. Lova Home poate oferi acoperirea taxei de livrare pentru produsele returnate ( indiferent de motivul returnarii, cu exceptia cazurilor de returnare abuziva) ca si procedura de fidelizare daca se foloseste formularul mentionat la art 2.3 pct a), iar returul se solicita si proceseaza prin sectiunea Contul meu de pe www.lovahome.ro. Prin completarea formularului de retur, Clientul are posibilitatea de a selecta produse simultan din una sau mai multe comenzi returnabile (cele in termen maxim de 14 zile). In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal), adresa de returnare produse este DNCB 37, Popesti Leordeni (respectiv adresa depozitului ParteneruluiX al Lova Home asa cum ea apare pe factura Produsului) si se va aplica art. 13 alin. 3 si art. 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport nu vor fi platite de Lova Home si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Plata transportului nu se face la adresa de returnare produse Lova Home si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar.


2.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Lova Home cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:


a) De a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul Espaces Creations SRL in sectiunea Retur;

b) De a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.


2.4. Clientului care a notificat Lova Home conform art 2.3., ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Lova Home (respectiv ParteneruluiX al Lova Home) sau unei persoane autorizate de Lova Home (respectiv de PartenerulX al Lova Home) sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Lova Home decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Lova Home (respectiv ParteneruluiX al Lova Home), prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei. Prin formularul de retur, Clientul notifica Lova Home de cerinta de retur, iar Lova Home ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de Client in urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile legale.


2.5. Clientul Lova Home nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:


2.5.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 1. are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile prevazute conform art 2.2, calculata din ziua urmatoare datei contractului onorat.

2.5.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 1., iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).

2.5.3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.

2.5.4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).


2.5.4.1. Costumele de baie si articolele de tip lenjerie intima trebuie sa aiba in continuare sigiuliul de igiena;

2.5.4.2. Produsele nu trebuie sa prezinte deteriorari sau urme de purtare;

2.5.4.3. Articolele pot fi probate, insa din motive de igiena sigiliul/autocolantul nu trebuie sa fie indepartat;

2.5.4.4. Articolele de lenjerie intima din silicon (adezive) nu pot fi returnate daca ambalajul a fost desfacut;

2.5.4.5. Bijuteriile si accesoriile pentru par nu pot fi returnate daca ambalajul a fost deteriorat;

2.5.4.6. In cazul seturilor de lenjerie pachetul trebuie sa fie nedesfacut si nu se pot returna seturi incomplete sau articole separate.


2.5.5. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

2.5.6. In cazul produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

2.5.7. In cazul produselor alimentare si bauturilor, conform dispozitiilor art. 3.3.i) din OUG 34/2014.

2.5.8. In cazul produselor conforme care necesita asamblare, iar Clientul a desigilat produsul/produsele respective si a inceput procesul de asamblare.

2.5.9. Daca Clientul este persoana juridica si doreste retragerea din contract in temeiul OUG 34/2014. Conform dispozitiilor OUG 34/2014 persoanele juridice nu intra in categoria consumatorilor, iar Lova Home este indreptatita sa nu accepte returul / retragerea din contract a persoanelor juridice in cazurile in care produsele sunt conforme. Totodata, Lova Home este indreptatita sa nu accepte returul cantitatilor mari de produse conforme din partea persoanelor juridice.


2.6. Membrul/Clientul va fi informat in e-mailul de plasare a comenzii daca acesta este returnabil sau nu si daca exista costuri in caz de retur. Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.


2.7. In cazul retragerii din contract a Clientului, Lova Home ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 2.2. si 2.3. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.


2.8. Clientul Lova Home poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, prezinta deficiente, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).


2.9. Daca clientul nu impacheteaza corespunzator pentru protejarea/manipularea produselor returnate, curierul indicat in formularul de retur este indreptatit sa nu preia, pe cheltuiala Lova Home bunurile notificate pentru retur. Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda(alt curier, posta romana, predare personala etc.) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus Nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specifcul lor(material, dimensiuni etc.).Lova Home isi rezerva dreptul sa nu accepte produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.